Bygg Reis Deg har som visjon å være byggenæringens viktigste møteplass. Hvert år samler de utstillere som fyller hele huset på Norges Varemesse.
I denne utstillingen har de et satsningsområde som løfter frem kjøkkenleverandører og produsenter i Norge.
Huseby ønsket å vise frem sin nye profil utarbeidet i forkant av messen. Videre ville de vise frem alt det Huseby Kjøkken er kjent for. Som de selv sier det – «Skreddersydd for hver enkelt bruker. Tuftet på norsk håndtverk og tradisjon.»
Vi ønsket å skape en utstilling som hadde to definerte utstilling og aktivitetssoner. For å dele dette brukte vi en husinspirert form, som også hadde en innebygget optisk illusjon. Rommet som skiller de to områdene fra hverandre er kun en smal gang, men med bruk av smarte linjer klarte vi å skape en følelse av at standen var større enn den var.
Vi integrerte en stormskjerm i bygget og i kjøkken sto artisten Jørn Hoel og svingte stekespaden. Artist og også matentusiast som var med på laget for å skape god stemning.